Dagje uit met Ierse studenten van Inchicor College - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Marco Wessels - WaarBenJij.nu Dagje uit met Ierse studenten van Inchicor College - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Marco Wessels - WaarBenJij.nu

Dagje uit met Ierse studenten van Inchicor College

Door: The Amazing Marcooo

Blijf op de hoogte en volg Marco

11 Februari 2013 | Ierland, Dublin

Hallo Allemaol!!!

Hier is weer een reis verslagje uit het mooie en regenachtige Ierland.

Vorige week vrijdag zijn we met studenten van het Inchicore college opstap geweest. Hun doen de zelfde opleiding als wij ook doen. Drie van de studenten gingen een paar dagen later naar Nederland toe voor stage. Daarom werden we mee gevraagd op een dagje uit dat ze hadden vanuit hun school, zodat wij wat over Ierland te weten zouden komen en zij wat over het mooie Nederland.

We begonnen de dag om 9uur op het Inchicore College waar we om 9uur zouden verzamelen. Al gauw kwamen we er achter dat ze erg op de tijd zijn, de laatste kwam namelijk iets voor 10 binnen. Hihi!!

Toen we eenmaal kompleet waren gingen we met z’n 14en naar de rechtbank van Ierland. We hebben hier rond mogen kijken en hebben een aantal rechtszaken bijgewoond. Één rechtszaak ging over dat een 19 jarige jongen een andere jongen had vermoord. Het was allemaal erg interessant, vooral de kantine was interessant, en daar heb ik dan ook een hele tijd gezeten met nog 3 andere Ierse studentes. Terwijl de rest nog ff wat rechtszaken ging bezichtigen.

Toen het inmiddels een uur of half 1 was zijn we richting een gezellige pub gegaan waar we lekkere soep en sandwiches hebben gegeten. En met daarbij natuurlijk een halve liter Guiness, lekker hoor om half 2 in de middag.

Na het lunchen zijn we met z’n allen wezen bowlen. Dit ging echt fantastisch geweldig ongelofelijk goed! De eerste 4 ballen recht in de goot -__-‘’
Maar goed dat ik niet de enigste was, en hebben we snel de hekjes omhoog gezet. En toen gooide ik heel toevallige bijna allemaal strike’s zonder de hekjes ook maar aan te raken.

Toen we klaar waren met bowlen waren we weer een pub ingedoken. Daar heb ik toen nog van een uur of 4 tot 9 gezeten met een antal Ieren, erg gezellig en drinken kunnen ze daar wel!

Het was een erg leuke en gezellige dag.